Pages

Thursday 22 January 2009

Perang Digital...

Kerajaan Kilafah Islamiyyah Uthmaniyyah tumbang kerana sikap hipokrat umat Islam itu sendiri dan di bantu pula dengan kekuatan bala tentera kuffar dan sekutu-sekutunya. Semua negeri-negeri di bawah naungan Kalifah ketika itu tumpas dan tumbang satu persatu dan diagih-agihkan kepada kerajaan bersekutu seperti mana bahagian-bahagian kek diagihkan. Malang sungguh ummah ketika itu. Sudahlah dipecah-pecahkan kawasan malah di perintah pula mengikut undang-undang 'rimba' yang banyak memihak kepada mereka bagi menggantikan undang-undang mutlak ciptaan Allah SWT.



Cintakan dunia..

Itulah kesannya apabila umat Islam cintakan dunia dan takutkan mati... hubbuddunia wa karahiyatul maut... Dunia dijadikan hamparan dagangan yang indah-indah dan mempersonakan manakala akhirat di ketepikan semata-mata untuk memuaskan hawa nafsu yang tiada kesudahan.

Kelemahan bukan halangan

Kelemahan dan kekalahan ummah dahulu bukanlah halangan bagi kita bangun kembali di arena ini. Penjuangan kini adalah perjuangan yang kompleks. Perjuangan yang harus dititip dengan seni dan strateginya. Dirancang sebaik mungkin. Perlukan kesedaran ummah yang satu. Bangun bersama-sama dengan satu kalimat iaitu La ila ha illallah, muhammadur Rasullullah... Kalimat keramat yang mempersatukan kita dengan keimanan yang mutlak. Hanya Allah dan Rasul sahaja matlamat akhir untuk memenuhi misi perjuangan.

Dunia digital

Kita juga mempunyai kekuatan. Kita juga mampu memiliki semula khazanah yang telah dirampas oleh mereka yang bersikap kurang ajar. Dunia global dan digital kini telah membuka ruang persaingan sebanyak mungkin. Hal keadaan inilah yang mampu bagi kita menyumbang tenaga dan akal fikiran bersama-sama untuk menumbangkan kembali kerajaan Kuffar yang selama ini dengan sewenang-wenangnya berkuasa dan melakukan kerosakan di atas muka bumi Allah ini.

Di zaman media digital, masing-masing mampu berperanan dimedannya. Lebih-lebih lagi dalam keadaan boikot sekarang ini... di kemuncak yang lebih aggresif... Ada yang menyokong dan ada pula yang akan protest (menghalang). Bukan lagi boleh bersembunyi... bak kata baling batu sembunyi tangan. Namun, inilah cabaran dunia terkini, masing-masing boleh berlawan dan berperang...

PERANG DIGITAL atau DIGITAL WAR...
 


Gagasan ekonomi

Kita perlu terus melumpuhkan dan menumbangkan gagasan ekonomi Zionist dan sekutu-sekutunya yang telah sejak sekian lamanya bertapak di pasaran dunia antarabangsa. Kita mahu melihat tumbang dan lenyapnya syarikat zionis dan sekutunya satu persatu sebagai syarikat gergasi dunia di persada antarabangsa. Syarikat mereka ini perlu dilenyapkan sekaligus di papan Bursa Saham Utama Antarabangsa.

Wallahu 'alam

abuzorief @ sheffield
khamis, 22/01/2009 12:16
Greenwich Mean Time

No comments:

Post a Comment